NIKOLAOS A. MARGIORIS

Τρίτη, 30 Νοεμβρίου 2010

ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α. ΜΑΡΓΙΩΡΗΣ: ΕΝΑΣ ΧΡΙΣΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΜΥΣΤΗΣ

Ο Δάσκαλος Νικόλαος Μαργιωρής ενώ συγγράφει τον Β΄ Τόμο του Τρίτομου έργου του Μυστική Διδασκαλία. Σημειώνεται ότι κατά την συγγραφή των έργων του -πλην ορισμένων αναγκαίων εξαιρέσεων- δεν μεταχειριζόταν βιβλιογραφία διότι έγραφε απευθείας από μέσα του κατά τρόπο "αυτόματο", με την δύναμη, την γνώση και Φως της ψυχής του για κάθε θέμα που ανέλυε.

(Από το Αφιέρωμα - Παρουσίαση στο περιοδικό Άβατον, τεύχος Σεπτεμβρίου – Οκτωβρίου 2002, για τους Έλληνες Μύστες).

Στα πλαίσια της παρουσίασης των Ελλήνων Μυστικών, των ανθρώπων δηλαδή εκείνων που διαδραμάτισαν σημαντικό ρόλο στον χώρο της πνευματικής αναζήτησης – εσωτερικής παιδείας - φιλοσοφίας στην χώρα μας, ο Ηλίας Κατσιάμπας, παρουσιάζει μια χαρισματική και πολυτάλαντη μορφή: τον Νικόλαο Α. Μαργιωρή. Ο Ηλίας Κατσιάμπας, μαθητής για πολλά χρόνια του Νικολάου Μαργιωρή, μιλάει για την προσωπικότητα και το πλούσιο έργο του δασκάλου του, που -σύμφωνα με τον ίδιο- η διδασκαλία του συνίσταται στην αρμονική συνύπαρξη των αρχαίων ελληνικών, αιγυπτιακών και ινδικών μυστηρίων με την εσώτερη χριστιανική παράδοση…

-Να σημειώσουμε ότι ο σύγχρονος βιωματικός φιλόσοφος και πνευματικός δάσκαλος Νικόλαος Α. Μαργιωρής αναδείχθηκε 60ος μεταξύ των 100 Μεγάλων Ελλήνων όλων των εποχών στα πλαίσια της ψηφοφορίας που διεξήγαγε ο τηλεοπτικός σταθμός ΣΚΑΙ στην πατρίδα μας και στους ομογενείς του εξωτερικού. Η συγκεκριμένη παρουσίαση έλαβε χώρα στις εκπομπές του ΣΚΑΙ που προβλήθηκαν στις 16 και 23-2-2009. Από μέρους του ίδιου τηλεοπτικού σταθμού εκδόθηκε ένα τρίτομο έργο που συμπεριλαμβάνει τους 100 Μεγάλους Έλληνες με αναλυτική παρουσίαση για τον καθένα ξεχωριστά. Επιπρόσθετα κυκλοφόρησαν DVDs από την παρουσίαση των 100 Μεγάλων Ελλήνων-.

Ο Νικόλαος Α. Μαργιωρής αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες και εξέχουσες, παγκόσμιου κύρους και ακτινοβολίας, φυσιογνωμίες του 20ου αιώνα στο χώρο της Εσωτερικής Φιλοσοφίας (αποκρυφολογίας και μυστικισμού). Πρόκειται όχι μόνον για καταξιωμένο αλλά και πλήρως βιωματικό μεταφυσικό πανεπιστήμονα – δάσκαλο που χαρακτηρίστηκε ως «Πατριάρχης της Ελληνικής Μεταφυσικής» σε σχετική συνέντευξη στο περιοδικό «Τρίτο Μάτι» στο τεύχος 20, Δεκέμβριος 1992, στην πρώτη και τελευταία δημόσια παρουσία του.
Αδιαμφισβήτητα υπήρξε μία σπάνια σε χαρίσματα, πολυτάλαντη και πρωτόγνωρη σε δυναμισμό και παραγωγή έργου εσωτερική βιωματική προσωπικότητα, η οποία δρασκέλισε, εν πολλοίς αθόρυβα, το κατώφλι της πατρίδας μας, παραδίδοντας την πεμπτουσία των ολοκληρωμένων πνευματικών του βιωμάτων, που «συνοψίζεται» αφενός σε ένα πολυδιάστατο, σύγχρονο ελληνοχριστιανικό μεταφυσικό συγγραφικό έργο, το οποίο ξεπερνάει τα 180 φιλοσοφικά και πρακτικά συγγράμματα, αφετέρου σε μία «ατέρμονη» παράδοση προφορικής γνώσης.
Ο Νικόλαος Μαργιωρής γεννήθηκε στις 15 Δεκεμβρίου του 1913 στη Σάμο, στο χωριό Βουρλιώτες και απεβίωσε σε ηλικία 80 χρονών στις 6 Μαΐου του 1993 στην Αθήνα, όπου είχε ζήσει τα τελευταία 35 χρόνια.
Εκπαιδεύτηκε στην Ινδία και το Θιβέτ για σχεδόν 13 χρόνια. Με τους συγγενείς του έμεινε πολλά χρόνια στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου όπου σπούδασε και σταδιοδρόμησε. Νυμφεύτηκε τη Λαΐτσα Παπανδρέου με την οποία απέκτησε δύο παιδιά, τον Ανδρέα και την Κάλλια.
Έλαβε μέρος στο Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο ως εθελοντής έφεδρος αξιωματικός, όπου τραυματίστηκε σοβαρά στο Ελ Αλαμέιν και στο Ρίμινι. Για τις υπηρεσίες του προς την πατρίδα τιμήθηκε με πολλά παράσημα (μεταξύ των οποίων και το Μεγαλόσταυρο) και με τη σύνταξη του ανάπηρου αξιωματικού. Τιμήθηκε επίσης δύο φορές με το σταυρό του Αγίου Μάρκου για την προσφορά του στην Εκκλησία και τη θρησκεία από τους πατριάρχες Αλεξάνδρειας, Χριστόφορο και Νικόλαο τον 6ο.
Εκτός από την ελληνική γλώσσα, που για τις ανάγκες έκφρασης της Μεταφυσικής έπλασε αρκετές νέες λέξεις που χρησιμοποίησε στα γραπτά του, γνώριζε άριστα Σανσκριτικά, Αραβικά, Εβραϊκά, Αγγλικά, Γαλλικά και την Ιερογλυφική γραφή.
Θεωρούσε τη Μεταφυσική σαν τη μοναδική Αλήθεια και πίστευε πως είναι δυνατόν ο άνθρωπος να πραγματώσει την Αλήθεια, όπως την πραγμάτωνε ο Σωκράτης, με τον περίφημο στοχασμό του (νταράνα - συγκέντρωση) ή μέσω του θρησκευτικού μυστικισμού (χριστοκεντρικού και χριστοκρατικού μυστικισμού ή την Μπάκτι Γιόγκα των Ινδών).
Όλες του οι διδασκαλίες, τα βιβλία, οι μελέτες, το περιοδικό, οι κλάδοι σπουδών της Εσωτερικής Φιλοσοφίας προέρχονται και απορρέουν από τα βαθιά εσωτερικά και μυστικιστικά του βιώματα (νιργκούνα σαμάντι - θέωση).
Από νεαρή ηλικία (13 ετών) ήταν κοινωνός των υπερβατικών αυτών καταστάσεων, τις οποίες κατόρθωνε να μετασχηματίζει και να παρέχει στους μαθητές του και στον κόσμο, για γνώση, συμβουλή, χρήση, θεραπεία και προσωπική εμπειρία του οποιουδήποτε ανταποκρινόμενου.
Οι φιλοσοφικές του προσεγγίσεις πάνω στη Δημιουργία, στην Αλήθεια (Θεό), στους ορατούς αντιληπτούς και αόρατους μη αντιληπτούς νόμους που διέπουν το σύμπαν και τη ζωή γενικά, παρέχονται με μοναδική απλότητα, λεπτομέρεια, ανάλυση και διεισδυτικότητα και ακόμη με νέες εσωτερικές αποκαλύψεις: Για πρώτη φορά παρέδωσε μια ολοκληρωμένη και άρτια αποκρυφολογική και μυστικιστική θεώρηση της Πανδημιουργίας.
Ο ίδιος εκδήλωνε μια υπερδραστηριότητα και δυναμική που δεν την έκαμπτε κανένα εμπόδιο ή αρρώστια (τουλάχιστον δύο φορές είχε περάσει από το θάνατο). Συνεχώς καθοδηγούσε, εκπαίδευε, παραδειγμάτιζε με τον τρόπο του, αποτελώντας –τουλάχιστον για τους μαθητές του– ένα πρότυπο που συμπυκνώνεται στη φράση «τέλειος άνθρωπος και τέλειο πνεύμα». Το πιστεύω του ήταν έξω από διαφημίσεις και προσηλυτισμούς και βέβαια με απόλυτο σεβασμό στην ελευθερία του καθενός προσερχομένου-αναζητητή.
Υπήρξε πιστός «στρατιώτης» του Ιησού Χριστού, του αληθινού Ραβί Χριστού που πάντα ακολουθούσε το έργο Του και τη διδασκαλία Του, ζωντανεύοντάς την για άλλη μια φορά στη σημερινή μας κοινωνία.
Στην πορεία των πρώτων χρόνων εσωτερικής αναζήτησης έτυχε σπανίων και άξιων δασκάλων οι οποίοι συνέδραμαν τα μέγιστα στην ταχεία και ισορροπημένη αφύπνισή του. Εκτός από τους γονείς του, ο πρώτος δάσκαλός του στην εσωτερική φιλοσοφία υπήρξε ο παππούς του Μανόλης Αγγελινάρας, εξέχουσα φυσιογνωμία της Σάμου με σπουδές στη Μεγάλη του Γένους Σχολή της Χάλκης, και παράλληλα η γιαγιά του βαθιά θρησκευόμενη γυναίκα που τον γαλούχησε και τον κατηύθυνε στη χριστιανική του πίστη.
Οι δυο εσωτερικοί φυσικοί δάσκαλοί του που τον προσανατόλισαν στο βάθος της πνευματικής ζωής υπήρξαν ο Κρίνο Αντρέ Σαλβατόρε Ντε Κάστρο, Έλληνας από την Οδησσό της Ρωσίας, μουσουργός και συνθέτης, και ο Ινδός Μπάμπα (δεν έχει καμία σχέση με τον εν ζωή Σάτια Σάι Μπάμπα, ο οποίος συνέπεσε να είναι ένας εκ των μαθητών της ομήγυρης 100 παιδιών που κάποια στιγμή είχε υπό την ευθύνη του στην Ινδία ο Μαργιωρής). Επίσης είχε εσωτερικές επαφές με πολλούς μεγάλους δασκάλους, μεταξύ των οποίων ενδεικτικά μόνον αναφέρουμε τον Άγιο Πατάπιο (κατά τον Μαργιωρή είναι αυτός που συνέγραψε τα ψευδεπίγραφα του Διονύσιου του Αρεοπαγίτη που μεταφράστηκαν από τον Ερίγενα το 850 μ.Χ. στα Λατινικά και μετέδωσαν τη φλόγα του μυστικισμού στην Ευρώπη), τον Ραμακρίσνα, τον Πυθαγόρα και την Έλενα Πετρόβνα Μπλαβάτσκυ με την οποία συνομιλούσε συχνά και την αποκαλούσε «μάνα του».
Από το 1958, που επέστρεψε στην Ελλάδα από την Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου όπου ζούσε, αγωνίστηκε εργαζόμενος σε δύο δουλειές (πρωί - απόγευμα) για να βγάλει τα προς το ζην και να διαβιώσει την πολυμελή οικογένειά του. Παράλληλα δε τα βράδια οδηγούνταν σε πολλές πνευματικές κινήσεις του τόπου μας στις οποίες δεν σταμάτησε στιγμή να διδάσκει την εσωτερική αλήθεια της ζωής.
Το 1976 όμως είχε έρθει η κατάλληλη στιγμή. Ίδρυσε στην Αθήνα τη Νεοπυθαγόρεια Φιλοσοφική Σχολή με τον τίτλο Ομακοείο Αθηνών (εκ του ομού, μαζί, ακούμε μια εσωτερική - πνευματική διδασκαλία ή ακόμη ακούμε το ΟΜ τον ιερό υπέρτατο ήχο) στην οποία δίδαξε επισταμένα και συστηματικά για 17 συναπτά έτη Εσωτερική Φιλοσοφία - Θεολογία, τα συστήματα της Εσωτερικής Θεραπευτικής και τις πρακτικές της Γιόγκα και του Μυστικισμού.
Στα τελευταία χρόνια της ζωής του εγκαινίασε δύο ακόμη εσωτερικές σχολές, τα Ομακοεία Λαμίας (1990) και Τρικάλων (1992), των μαθητών του Δημήτρη και Κούλας Τσαπάρα και Ηλία Κατσιάμπα αντίστοιχα. Μετά τη μετάστασή του το Ομακοείο Αθηνών ανέλαβε η βοηθός του Σμάρω Κοσμάογλου, ενώ λειτούργησαν σιγά-σιγά και πολλά νέα Ομακοεία.

ΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΒΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ

Μια γενική απροκατάληπτη άποψη κάθε σοβαρά ενασχολούμενου με τον εσωτερικό χώρο πάνω στο έργο του Μαργιωρή προσανατολίζεται στο ότι έχουμε να κάνουμε με μία πρωτόγνωρη και καινοτόμα ελληνική παρουσία στο χώρο του Εσωτερισμού και όχι μόνον, που αναμφίβολα συνιστά κεφάλαιο ανεκτίμητο για τον τόπο μας και γενικότερα.
Ο ίδιος, όπως προαναφέραμε, στη μοναδική (πρώτη και τελευταία) συνέντευξή του, μερικούς μήνες πριν το φυσικό του θάνατο, αυτοαποκαλυπτόμενος, δήλωσε χριστοκεντρικός και χριστοκρατικός μυστικιστής.
Γενικά, η διδασκαλία του Μαργιωρή δεν κομίζει ούτε υπόσχεται κάποια νέου τύπου σωτηρία στην ανθρωπότητα. Απλά «αναβιώνει» και συγκεράζει σε σημαίνοντα βαθμό –μέσα από το προσωπικό «φίλτρο» της πραγμάτωσής του με βάση τη σύγχρονη πραγματικότητα και αναγκαιότητα– την αρχαία ελληνική μύηση, την αιγυπτιακή μύηση, την ινδική μύηση και τέλος τη χριστιανική εσώτερη μύηση σε μια αρμονική «συνύπαρξη» και «συν-πορεία» δυνατοτήτων και ευκαιριών, που ορμάται από την προσωπική ανάγκη για κάλυψη των αναζητήσεων του κάθε ανθρώπου ξεχωριστά.
Πέραν όμως όλων των προαναφερθέντων, το κατεξοχήν διαφορετικό στις διδαχές και στα συγγράμματά του είναι ότι δίνει απάντηση προσωπική, απόλυτα δική του, στο μέγα θέμα κάθε εποχής, το Κοσμογονικό - Οντογονικό και το Εσχατολογικό (Αποκάλυψη Ν. Μαργιωρή).
Η μυστικιστική ψυχή του φανερώνει τις εμπειρίες της και προσπαθεί να δώσει την απάντηση με μέσο και όργανο το νου και τη γραφίδα για υπερδιανοητικά και υπερσυνειδητά συμβάντα. Βάσει αυτών ξετυλίγεται ένας αιώνιος δημιουργικός κύκλος, που τον συντονίζει και τον δημιουργεί ο Λόγος, που στην ανθρώπινή μας γλώσσα λέγεται Ιησούς Χριστός.
Το πλήρες πνευματικό του όραμα (η μυστική του ζωή), που η διάρκειά του άγγιξε τις 30 ημέρες, αποτυπώνεται σε πολλά από τα βιβλία του, όπως: Γένεση και Θάνατος των Κόσμων και των Όντων, Εσωτερική Φιλοσοφία, Μεταθανάτια Ζωή, Η Δημιουργία των Κόσμων κ.ά. (δείτε στο ίντερνετ την ιστοσελίδα www.omakoio.gr), για πρώτη φορά δημόσια, με απαράμιλλη εκμυστήρευση για όλα τα στάδια της Δημιουργίας, τους νόμους που τη διέπουν, τα υπερόντα που εσωτερικά άρχουν και τη μία αρχή των πάντων. Γένεση, Διατήρηση, Θάνατος και Απουσία κάθε Εκδήλωσης δίνουν ένα υπερπανοραμικό, πρωτοφανές σε βάθος και ανάλυση ανεξάντλητο παρόν, το οποίο είναι χρήσιμο να έρθει εις γνώση κάθε σοβαρά ενασχολούμενου με την εσωτερική πραγματικότητα.
Αναμφίβολα προσέφερε ποικιλοτρόπως στην πατρίδα, στη θρησκεία, στον εσωτερισμό και πάνω απ’ όλα στον παγκόσμιο πνευματικό πολιτισμό μέσα από τον πρωτόγνωρο και τεράστιο εσωτερικό πλούτο του έργου του.
Εκφράζοντας μία προσωπική εκτίμηση από τη δεκαετή εμπειρία μας δίπλα του, θα λέγαμε, ότι ο Νικόλαος Μαργιωρής υπήρξε ένας άνθρωπος που εμπεριείχε μέσα του «όλο» το βάθος του αποκρυφολογικού μεγαλείου της Δημιουργίας συγκερασμένο και στεφανωμένο με το μυστικιστικό βίωμα που συνιστά ένα συνάνθρωπο που τιτλοφορείται ως μύστης (αποκρυφιστής και μυστικιστής).
Σε κάθε περίπτωση, βέβαια, θα πρέπει να τονίσουμε ότι μόνον η προσωπική επαφή με το σύνολο του συγγραφικού του έργου (189 συγγράμματα) και σ’ ένα βαθμό με τις προφορικές του παρακαταθήκες μπορεί να δώσει σε κάποιον την κεντρική ιδέα που εμπερικλείεται στο πρόσωπο και στο βίωμα του Μαργιωρή και να εξάγει τα όποια δικά του ασφαλή συμπεράσματα έξω από τις προσεγγίσεις οιονδήποτε και φυσικά και τις δικές μας.
Βασικό πιστεύω του Μαργιωρή ήταν ότι μόνον η άπλετη διάδοση και συστηματική διδαχή της Εσωτερικής Παιδείας (αποκρυφολογίας και μυστικισμού) προς κάθε κατεύθυνση θα ενισχύσει τους μηχανισμούς άμυνας της κοινωνίας μας (και των εαυτών μας) που με τον καιρό θα εκτιμήσει και θα προτιμήσει την ποιότητα από την ποσότητα, τη γνώση από την άγνοια, την ιδία εμπειρία από την τυφλή πίστη ή «σερβιρισμένη» ημιμάθεια που οδηγεί στη σκόπιμη παραπλάνηση και συκοφάντηση κάθε υγιούς ποιοτικού φιλοσοφικού συστήματος, εγχώριου ή ξένου.
Στα πλαίσια αυτά προσδοκούσε και εργαζόταν όχι μόνο για τη μελλοντική παρουσία του τρίτου ελληνικού –πνευματικού– πολιτισμού που θα... «κυριαρχήσει» κάποια απώτερη στιγμή παγκοσμίως, μα πάνω απ’ όλα για την εσωτερική καλλιέργεια και εν τέλει την πνευματική απελευθέρωση κάθε ανθρώπου.
Προς τούτο μάλιστα παρέδωσε τόσες πολλές εξειδικευμένες κι αποκαλυπτικές γνώσεις και ολοκληρωμένες πρακτικές διεξόδους που μόνο ως άθλος θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η μερική ανάπλασή τους πολύ περισσότερο μάλλον η αφομοίωσή τους και εν τέλει η εφαρμογή τους απ’ όλους όσοι θα επιδιώξουν και θα επιμείνουν να προσεγγίσουν εμπράκτως τα υψηλά σημεία τους.
Ακόμα θεωρούσε ότι οι πνευματικές παρακαταθήκες των πολιτισμών των Ινδών, Αιγυπτίων και Ελλήνων και πολλά παρακλάδια τους ανά τον κόσμο έχουν κοινές ρίζες καταγωγής από τους προγόνους μας Προέλληνες του Αιγαίου, τους προ των Πελασγών, τους αποκαλούμενους Δραβίδες, αντιπάλους των Ατλαντίνων, όπως αυτές εκπήγασαν προκατακλυσμιαία και μετακατακλυσμιαία από τη μητρική τους εστία-πηγή, την ευρύτερη περιοχή της λεκάνης της Μεσογείου.
Σήμερα το σύνολο των δραστηριοτήτων και των διδασκαλιών του καθώς και η παροχή των συγγραμμάτων του συνεχίζονται αδιάλειπτα από τις Σχολές-Ομακοεία που ο ίδιος ίδρυσε.

Το «Εσωτερικό Κλειδί»
Μέσα σε 23 χρόνια συγγραφικής μεταφυσικής δραστηριότητας (1970-1993) ο Νικόλαος Μαργιωρής παρήγαγε ένα πολυσχιδές έργο, το οποίο περιλαμβάνει 34 βιβλία καθαρά εσωτερικού περιεχομένου, 34 ειδικές μελέτες πάνω σε διάφορα σημαντικά εσωτερικά θέματα και την 8ετή κυκλοφορία του πρώτου διμηνιαίου αμιγούς μεταφυσικού περιοδικού στον τόπο μας, με τον τίτλο Ομακοείο (49 τεύχη).
Επίσης δημιούργησε κλάδο σπουδών δι’ αλληλογραφίας με την ονομασία «Εσωτερικό Κλειδί». Σ’ αυτόν, οι μαθητές του διδάσκονταν με βαθιά εσωτερική ανάλυση, θεωρητική και πρακτική, τα εξής μαθήματα: διαλογισμό, εσωτερική θεραπευτική, υπνωτισμό-ορθοψυχισμό, επιστημονικό πνευματισμό, εσωτερική φιλοσοφία, εσωτερική μύηση, αστρολογία-αστροσοφία και αποσυμβολισμό.
Ανά τρίμηνο πραγματοποιούσε πολυήμερα σεμινάρια Σιάτσου (και Εσωτερισμού), στα οποία δίδασκε ο ίδιος, όχι μόνο Σιάτσου, αλλά και πλήθος άλλων εσωτερικών θεραπευτικών συστημάτων, μεταξύ των οποίων και δικές του ανακαλύψεις με εξαιρετικά θεραπευτικά αποτελέσματα.
Από το 1972 ίδρυσε το Σύλλογο «Οι ευσεβείς προσκυνητές του Ακτίστου Φωτός, ο Άγιος Πατάπιος», στον οποίο έκανε ανελλιπώς ελεύθερες ομιλίες σε ποικίλα εσωτερικά και πνευματικά θέματα.
Όλες του οι διδασκαλίες και οι δραστηριότητες γίνονταν στην έδρα του, στο πνευματικό φιλοσοφικό εργαστήρι, το οποίο από την ίδρυσή του, το 1976, ονόμασε Ομακοείο Αθηνών, προς τιμή και ανάμνηση του Ομακοείου που πρωτοδημιούργησε στον Κρότωνα της Νότιας Ιταλίας ο Πυθαγόρας.
Μερικά από τα έργα του είναι: Αποσυμβολισμός της Ελληνικής Μυθολογίας, Δραβίδες οι Πρόγονοι των Ελλήνων, Ελευσίνια Μυστήρια, Πυθαγόρεια Αριθμοσοφία, Ασκληπιεία και Αμφιαράεια, Μετενσάρκωση, Γένεση και Θάνατος των Κόσμων, Μεταθανάτια Ζωή, Εσωτερική Φιλοσοφία, Μυστική Διδασκαλία (τρεις τόμοι), Αποκρυφολογία (τρεις τόμοι), Εσωτερική Θεραπευτική, Εσωτερική Μύηση, Χριστοκεντρικός και Χριστοκρατικός Μυστικισμός, Ράτζα Γιόγκα, Το Μυστικό της Χάθα Γιόγκα, Κρίγια Γιόγκα – Μέθοδος Σωματοψυχικής Θεραπευτικής, Δίτομη Μεταφυσική Εγκυκλοπαίδεια κ.ά.
Βιβλία διαχρονικά και πηγή έμπνευσης για κάθε σκεπτόμενο ον και ιδιαίτερα για όσους αναζητούν το βάθος και την έκφραση με φυσικό σύγχρονο λόγο της άμεσης βιωματικής εμπειρίας αλλά και όλων εκείνων των πρακτικών μέσων εσωτερικής ανάπτυξης που έχει ζωτική ανάγκη ο σύγχρονος άνθρωπος.
Βιβλία του ξεκίνησαν ήδη να μεταφράζονται στην αγγλική γλώσσα.

Εσωτερικές Φυσιοθεραπευτικές Ανακαλύψεις
Μερικές από τις ήπιες φυσιοθεραπευτικές ανακαλύψεις του, μέσα από την εμπειρία του και τη βαθιά εσωτερική γνώση, που τις αναφέρει αναλυτικά στα βιβλία του και στις οποίες εκπαίδευε τους μαθητές του είναι:
1. Από την αριστερή παλάμη του χεριού έδωσε τις κύριες απολήξεις που αντιστοιχούν σε συγκεκριμένα εσωτερικά όργανα του ανθρώπινου σώματος.
2. Δαχτυλοκτύπηση. Ταχύτατη θεραπευτική μέθοδος ερεθισμού όλου του οργανισμού, των κυττάρων και των ενδοκρινών αδένων, για παροχή νέων εκκρίσεων ορμονών και θεραπεία του ασθενή.
3. Γλωσσοθεραπεία. Με ειδικές μαλάξεις-μασάζ, κατάλληλα τραβήγματα της γλώσσας, που έχουν άμεση επίδραση επί του μυϊκού και νευρικού συστήματος και σ’ όλον τον οργανισμό για αποκατάσταση και θεραπεία.
4. Αναβίωσε την αρχαιοελληνική ασκληπιακή μάλαξη, που εφεύρε και εφάρμοζε στην αρχαιότητα ο πατέρας της ιατρικής Ασκληπιός στα ιεροθεραπευτήρια της αρχαίας Ελλάδας (Ασκληπιεία - Αμφιαράεια).
5. Υποβολιμιαία θεραπευτική. Με ετεροϋποβολή ή αυθυποβολή.
6. Εγκοίμηση ή αλλιώς Υπνωτισμός - Ορθοψυχισμός ή Τεχνητός Ύπνος, τρεις επιστημονικές ολοκληρωμένες μέθοδοι.
7. Θρησκευτική συγκινησιακή παράκληση δίπλα στον ασθενή.
8. Ιαπωνική Σιάτσου - Δακτυλοπίεση. Ομαδοποίηση - τυφλοσούρτης όλης της Σιάτσου από τον Δάσκαλο Νικόλαο Α. Μαργιωρή. Σε 23 ομάδες παρουσίασε το θεωρητικό και πρακτικό τρόπο αντιμετώπισης 186 ασθενειών με τις γενικές αλλά και τις εξατομικευμένες μεθόδους θεραπείας τους (βλέπε τρίτομο σύγγραμμά του Χειροπλαστική).
9. Μεθοδικός ερεθισμός όλων των ενδοκρινών αδένων (τσάκρας) για θεραπεία.
10. Βιοενεργειακή επίδραση επί των 33 σπονδύλων της σπονδυλικής στήλης για αντιμετώπιση 193 επώνυμων παθήσεων του ανθρώπινου σώματος.
11. Στατική Θεραπευτική με τα χέρια-παλάμες.
12. Κινητική Θεραπευτική με τα χέρια-παλάμες.
13. Ρεφλεξολογία ή ανακλαστική ζωνοθεραπεία.
14. Εικονοπλαστική θεραπεία από κοντά ή από μακριά.
15. Εκτοπλασματικές εκχύσεις - χουχουλιάσματα.
16. Μαντραμοθεραπευτική. Θεραπεία με λέξεις δύναμης.
17. Μετάγγιση ενέργειας, υγιών δονήσεων.
18. Παρακολούθηση λιτανειών ή λειτουργιών.
19. Ιερός ενθουσιασμός. Ενίσχυση της ακλόνητης πίστης προς όποιο ιδανικό ή πιστεύω που πάλλει τον άνθρωπο εσωτερικά και δημιουργεί προϋποθέσεις αναβίβασης των δονήσεών του για αποκατάσταση της υγείας του.
20. Κρίγια Γιόγκα, μέθοδος σωματοψυχικής θεραπευτικής. Περιλαμβάνει σωματικές ασκήσεις-στάσεις σε συνδυασμό με ειδικές αναπνοές για αναζωογόνηση-θεραπεία του σώματος και νοητικές ασκήσεις σύγκρισης για απαλλαγή του ανθρώπου από κάθε είδους απωθημένα, φοβίες, έξεις, πάθη κ.λπ. Αναβίωση και παρουσίαση σε παγκόσμιο επίπεδο από τον ίδιο (βλέπε το σχετικό σύγγραμμά του).
21. Κουνταλινοθεραπεία. Με αναθυμιάσεις της Κουνταλίνη ή και με αφύπνισή της.
22. Ράτζα Γιόγκα, 8 στάδια-αναβαθμίδες αυτοθεραπείας σώματος και νου (επιστημονική - ψυχολογική μέθοδος).
23. Μίξη - Συνδυασμός πολλών από τα παραπάνω συστήματα.
Αυτά είναι μερικά από τα σημαντικότερα και πιο αποτελεσματικά αβλαβή εσωτερικά-φυσιοθεραπευτικά συστήματα που κατά περίπτωση αναβίωσε ή ανακάλυψε και εφάρμοσε επί σειρά ετών επιτυχώς.
Εκτός από τις διδασκαλίες των θεραπευτικών συστημάτων, πραγματοποιούσε και ο ίδιος θεραπείες, όπως και όσοι από τους μαθητές του είχαν εκπαιδευτεί. Παράλληλα λειτουργούσε σχολή Κρίγια Γιόγκα όπως επίσης και σχολή αδυνατίσματος και αποτοξίνωσης με το σύστημα της Ατμοϋγροποίησης (δικής του επινόησης βασισμένο στη γνώση και την εφαρμογή της Γιόγκα).
Ο ίδιος δίδασκε, εκτός από τη Ράτζα και Κουνταλίνη Γιόγκα, όλα τα συστήματα της Γιόγκα, καθώς επίσης Εσωτερική Φιλοσοφία και Θεολογία (Αποκρυφολογία και Μυστικισμό).

Σημείωση: Ο Ηλίας Λ. Κατσιάμπας είναι δημοσιογράφος, συγγραφέας, καθηγητής φυσικής αγωγής και εκδότης. Παράλληλα υπήρξε επί δεκαετία μαθητής του Ν. Μαργιωρή και είναι υπεύθυνος των φιλοσοφικών σχολών Ομακοεία Τρικάλων και Θεσσαλονίκης.

Για περισσότερες πληροφορίες για τα 200 συγγραμμάτα (189 του Ν. Μαργιωρή και 14 του μαθητή του Ηλία Κατσιάμπα), για τις σχολές και το έργο του Ν. Μαργιωρή δείτε στο κάτωθι link:
Web Site: http://www.omakoio.gr E-mail: omakoio@omakoio.gr

Δείτε επίσης δύο συνεντεύξεις που παραχώρησε στο site του http://www.esoterica.gr ο Ηλίας Κατσιάμπας, μαθητής του Ν. Μαργιωρή και φιλοξενούνται στις κάτωθι ηλεκτρονικές διευθύνσεις:
http://www.esoterica.gr/podium/interviews/katsiaba/katsiaba.htm
http://www.esoterica.gr/forums/topic.asp?TOPIC_ID=4103

Υ.Γ.: Παρακαλούνται όσοι ενδιαφέρονται για τα βιβλία και το έργο του Νικολάου Α. Μαργιωρή και ιδιαίτερα για την πιθανότητα έκδοσής του στην αγγλική γλώσσα να επικοινωνούν με τον κ. Ηλία Κατσιάμπα στην διεύθυνση: Κεφαλληνίας 21, 42100 Τρίκαλα. Τηλέφωνο και Φαξ: 24310-75505 ή κινητό 6974-580768.
Web Site: http://www.omakoio.gr E-mail: omakoio@omakoio.gr
Στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή διευκρίνιση χρειαστείτε.

1 σχόλιο:

  1. Ο μεγάλος αυτός άνδρας της Ελλάδος, η εκπροσωπείς του ΘΕΙΟΥ επί της γης, ασπάζομαι το έργο του για την ανθρωπότητα ως επίσης και την εισφορά του στην ανάληψη της γαία σας μαζί και του ηλιακού μας συστήματος τώρα και αγκαλιάζω αιωνίως την άγια, αγνή και ιερή ψυχή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καταθέστε μας τις απόψεις από την μελέτη των βιβλίων του Νικολάου Μαργιωρή, από γνωριμία που είχατε μαζί του ή με μαθητές του και όποια άλλη τυχόν εμπειρία μαθητείας ή επαφής υπήρξε μαζί του, ακόμα και από ακούσματα τρίτων που αναφέρθηκαν στη ζωή και στο έργο του Ν. Μαργιωρή.
Είθε το παρόν βήμα να γίνει ένα ακόμα χωνευτήρι όλων όσων γνώρισαν έμμεσα ή άμεσα τον Ν. Μαργιωρή και βοηθήθηκαν καθοιονδήποτε τρόπο από Εκείνον ή έχουν κάτι να καταθέσουν γι' αυτόν και το έργο του.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συμμετοχή σας και ευελπιστούμε η παρούσα σελίδα να αποτελέσει ένα βήμα για συνάντηση όλων όσων κοινώνησαν μαζί του και επιθυμούν να καταθέσουν την εμπειρία ή τη γνώμη τους ή απλά να ενημερωθούν για την ζωή και το έργο του.